Workshop Geldstromen in je Winkelstraat op 4 februari as tijdens het Geldstromen door de Wijk Event

“Alarm voor de winkelstraat”, kopte de Telegraaf. Of succes voor je winkelstraat? Kom 4 februari naar Geldstromen in je Winkelstraat, vul de code EXT-16, ontvang 10% korting en ga aan de slag met je winkelstraat. Want terwijl V&D, Dolcis, Manfield, DA, Invito, Dolcis, Invito en andere winkels dreigden om te vallen zijn Starbucks, Primark, Tiger, Bijenkorf, Jysk, Bolia, Humpreys, Zara, Bershka, Loetje, de bibliotheek van Gouda  en vele zelfstandigen succesvol.Webwinkels gaan steeds vaker fysiek, gaf Ed Nijpels bij Thuiswinkel.org aan. De Pijp in Amsterdam is een succes, de Amsterdamse Straatweg in Utrecht heeft problemen. Hoe komt dat? Aan welke knoppen kun je draaien?

Welke winkels en welke winkelstraten winnen? Hoe breng je geldstromen op gang? Waarom verkocht Philadelphia Zorg 9x zoveel kaarsen in het centrum? Wat is het succes van de Pijp en waarom blijft de Amsterdamse Straatweg in Utrecht achter? Waarom is de leegstand in Dalfsen laag en die in Zeewolde veel hoger? Succesvolle plaatsen zijn plaatsen met respons, waar consumenten en ondernemers graag heengaan. Ze passen in de nieuwe klantreis van digitale, kiezende  consumenten. Dat vraagt om een werkende samenhang tussen winkelen, wonen, werken, zorg en verblijven. Daar kan je een handje bij helpen. Er zijn knoppen om aan te draaien.

Hoe pak je leegstand aan? Ga naar de Workshop Geldstromen door je Winkelstraat over 11 Do’s incl de 5 D’s

Op 4 februari gaan we er op de workshop Geldstromen door je Winkelstraat tijdens het Geldstromen door de Wijk Event mee aan het werk. Heengaan!  Als je bij je aanmelding EXT-16 invult krijg je bovendien 10% korting op de toegangsprijs.

We gaan met voorbeelden (oa De Pijp, Amsterdamse Straatweg, Dalfsen, Zeewolde, Bussum) in op de 5 D’s. Je maakt kennis met Storytelling met Respons en leert relevante doelgroepen identificeren. We gaan het centrum opnieuw uitvinden. En blikken en passant naar de nieuwe Omgevingswet.

Maar vooral: Een nieuwe kijk op het oplossen van leegstand en het realiseren van succesvolle winkelstraten.

151123FolkingestraatGroningen